top of page

Tjenester

Har du et konsept som skal selges, men alt for liten tid? Jeg bistår dere med hele salgsprosessen fra A til Å, med å lede eller guide deres egne selgere på veien til sine oppsatte mål, eller at jeg selv kommer inn og hjelper til med salget.

 

Jeg har et stort nettverk, og jeg brenner for nysalg, og skreddersyr salgsplaner for deg uavhengig av segment. Kanskje har du sovende kunder du vil ha tilbake, eller lister som bare ligger der? Det er viktig å ikke glemme sine eksisterende kunder i jakten på nye kunder, da dette er potensielt mersalg for deg og omsetning som ligger klar for å bli hentet. Jeg er selv genuint opptatt av menneskene i en salgsprosess og vet at service er en stor del av denne prosessen, både ved å høre etter kundens behov og ved å møte deres ønsker.

01

CALL OUTS
TELEFONSALG

Iblant trenger man å sette av tid til å ta alle de telefonene du skulle tatt. Dette kaller jeg en Call Out, jeg skreddersyr fra A til Å Call outs for selgere, eller salgsteam. Alt fra selve ringelisten innenfor et spesielt segment, selve gjennom-føringen av Call outén og oppfølgingen av leadsene som blir generert. Har du en liste du ønsker noen skulle ha ringt på, så er dette noe jeg kan bistå med.

02

SALGSSTRATEGI

Ønsker du hjelp med å lage en strategi for salget ditt? Men vet ikke helt hvor du skal begynne? Jeg kan lage en for deg, sammen legger vi rammen og deler ideer. Når vi er enige setter jeg det hele sammen til en salgsstrategi for deg og ditt produkt. 

03

AKTIVITETSKALENDER
ÅRSHJUL

Når skal du gjør hva? Og hvordan? Hva er lurt og når er det lurt å gjøre det? Det er mange spørsmål som dukker opp når du skal sette ting i system. Jeg har god erfaring med å lage aktivitetsplaner for nysalg og for dine eksisterende kunder. I hvilke måned skal man ha fokus på de forskjellige aktivitetene, og dette kan også gjøres i samsvar med kunden selv, slik at man har satt opp en plan for hele året med tanke på statusmøter ol. Det hele skreddersys for hver enkelt selger, eller for hele salgsteam.

04

KUNDEUTVIKLINGSPLAN
(KUP)

Det er sannsynligvis mer å hente hos dine eksist-erende kunder, det handler bare om å ha en plan på det hele. Sette det i et system, som gjør at salgsarbeidet blir mye enklere.

05

SALGSPITCH

Hva skal du si? Hvordan skal du si det? Det handler om å finne riktige USP (Uniqe Selling points) for akkurat ditt produkt. Hva er det som gjør at du skiller deg ut fra andre leverandører. Dette kan vi finne ut av sammen, og lage en som fungerer bare for deg, salgsteamet og produktet som skal selges. En salgspitch må ikke være påtatt, men falle naturlig for deg som skal fremføre den. 

bottom of page